Menu

Verbeteren door zelfevaluatie - Algemeen werkboek (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

DEEL 3 Dienstverlening

5 aandachtsgebieden:

Plannen van de dienstverlening
Processen die verband houden met de klanten
Inkoop
Leveren van de dienstverlening
Beheersen van bewakings- en meetapparatuur

Plannen van de dienstverlening - Vraag 30: In welke mate en op welke manier heeft de organisatie haar dienstverlening helder gedefinieerd en heeft ze haar primaire processen om de dienstverlening effectief te realiseren, duidelijk vastgelegd en uitgewerkt

Toelichting:

De dienstverlening van de organisatie wordt gerealiseerd door middel van haar primaire processen (= “kern”processen), hierbij eventueel rechtstreeks ondersteund door een of meerdere ondersteunende processen. De organisatie moet eerst haar dienstverlening helder definiëren om vervolgens te kunnen nadenken over: 1) de wijze waarop de diens

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor monitoring (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Werkboek voor managementteams (pakket van 5)

Ruud Bourmanne
Theo Wijnen

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met processen (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor verbetermanagement (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor risicomanagement (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel