Menu

Verbeteren door zelfevaluatie algemeen werkboek (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

DEEL 3 Dienstverlening

5 aandachtsgebieden:

Plannen van de dienstverlening
Processen die verband houden met de klanten
Inkoop
Leveren van de dienstverlening
Beheersen van bewakings- en meetapparatuur

Plannen van de dienstverlening - Vraag 30: In welke mate en op welke manier heeft de organisatie haar dienstverlening helder gedefinieerd en heeft ze haar primaire processen om de dienstverlening effectief te realiseren, duidelijk vastgelegd en uitgewerkt

Toelichting:

De dienstverlening van de organisatie wordt gerealiseerd door middel van haar primaire processen (= “kern”processen), hierbij eventueel rechtstreeks ondersteund door een of meerdere ondersteunende processen. De organisatie moet eerst haar dienstverlening helder definiëren om vervolgens te kunnen nadenken over: 1) de wijze waarop de diens

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Personeel

Instrumentenmap kwaliteitszorg en zelfevaluatie. Praktisch aan de slag in lokale dienstencentra

Ruud Bourmanne
Inge Soens

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten (5 ex.)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek OCWM's (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek (duurzaam) aankopen (A-scan) (pakket van

Ruud Bourmanne

Bestel

Opleiding & vaardigheden

07 Oct

Opleiding: Gekonkelfoes in organisaties: Waarom roddelen niet zo onschuldig is

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 85

Schrijf u in