Menu

Verbeteren door zelfevaluatie algemeen werkboek (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

DEEL 3 Dienstverlening

5 aandachtsgebieden:

Plannen van de dienstverlening
Processen die verband houden met de klanten
Inkoop
Leveren van de dienstverlening
Beheersen van bewakings- en meetapparatuur

Plannen van de dienstverlening - Vraag 30: In welke mate en op welke manier heeft de organisatie haar dienstverlening helder gedefinieerd en heeft ze haar primaire processen om de dienstverlening effectief te realiseren, duidelijk vastgelegd en uitgewerkt

Toelichting:

De dienstverlening van de organisatie wordt gerealiseerd door middel van haar primaire processen (= “kern”processen), hierbij eventueel rechtstreeks ondersteund door een of meerdere ondersteunende processen. De organisatie moet eerst haar dienstverlening helder definiëren om vervolgens te kunnen nadenken over: 1) de wijze waarop de diens

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Personeel

Instrumentenmap kwaliteitszorg en zelfevaluatie. Praktisch aan de slag in lokale dienstencentra

Ruud Bourmanne
Inge Soens

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor risicomanagement (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Werkboek voor managementteams (pakket van 5)

Ruud Bourmanne
Theo Wijnen

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met processen (5 ex.)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor verbetermanagement (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten (5 ex.)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor monitoring (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met doelstellingen (5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek Sociale diensten (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek externe communicatie (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek (duurzaam) aankopen (A-scan) (pak van5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek Assistentiewoningen (pakket van 5)

Ruud Bourmanne
Luk Remans

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek financieel management (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek HRM (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - specifiek werkboek voor hulpverleningszones

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek ICT (pakket van 5)

Ruud Bourmanne
Herman Callens
Heidi Kestens

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek steden/gemeenten (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek OCWM's (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek WZC (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - specifiek werkboek voor uw persoonlijk functioneren

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek DVC (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek DGAT

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek Dienstencentra

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek interne communicatie (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - specifiek werkboek voor teams

Ruud Bourmanne

Bestel