Menu

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek ICT (pakket van 5)

Ruud Bourmanne , Herman Callens , Heidi Kestens

Bestel uw printeditie

DEEL 1 MANAGEMENT

5 aandachtsgebieden:

Betrokkenheid van het management
Klantgerichtheid
Kwaliteitsbeleid
Planning
Verantwoordelijkheden, bevoegdheden en communicatie

Voorbeelden van concrete vertaling naar ICT & e-government – Vraag 1:

Is de ICT-verantwoordelijke actief betrokken bij en geëngageerd in het streven naar een kwaliteitsvolle werking van de ICT-dienst

Heeft de ICT-verantwoordelijke duidelijk vastgelegd en gecommuniceerd welke kwaliteit van werking de ICT-dienst wil leveren in de organisatie met het oog op het realiseren van het organisatiebeleid en een efficiëntere interne werking, en het verbeteren van de dienstverlening aan de ‘klanten’ à Heeft de ICT-verantwoordelijke de rol en het ambitieniveau van de ICT-dienst duidelijk vastgelegd en gecommuniceerd Organisatieondersteunende rol met managementgerich

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel uw printeditie

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Personeel

Instrumentenmap kwaliteitszorg en zelfevaluatie. Praktisch aan de slag in lokale dienstencentra

Ruud Bourmanne
Inge Soens

Bestel uw printeditie

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten (5 ex.)

Ruud Bourmanne

Bestel uw printeditie

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek OCWM's (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel uw printeditie

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie algemeen werkboek (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel uw printeditie

Beleid, Organisatie

27 Nov

Re-integratie na langdurige afwezigheid

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 185

Schrijf u in