Menu

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifiek werkboek ICT

Ruud Bourmanne , Herman Callens , Heidi Kestens

Bestel

DEEL 1 MANAGEMENT

5 aandachtsgebieden:

Betrokkenheid van het management
Klantgerichtheid
Kwaliteitsbeleid
Planning
Verantwoordelijkheden, bevoegdheden en communicatie

Voorbeelden van concrete vertaling naar ICT & e-government – Vraag 1:

Is de ICT-verantwoordelijke actief betrokken bij en geëngageerd in het streven naar een kwaliteitsvolle werking van de ICT-dienst

Heeft de ICT-verantwoordelijke duidelijk vastgelegd en gecommuniceerd welke kwaliteit van werking de ICT-dienst wil leveren in de organisatie met het oog op het realiseren van het organisatiebeleid en een efficiëntere interne werking, en het verbeteren van de dienstverlening aan de ‘klanten’ à Heeft de ICT-verantwoordelijke de rol en het ambitieniveau van de ICT-dienst duidelijk vastgelegd en gecommuniceerd Organisatieondersteunende rol met managementgerich

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor monitoring

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Werkboek voor managementteams

Ruud Bourmanne
Theo Wijnen

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met processen

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor verbetermanagement

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor risicomanagement

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten

Ruud Bourmanne

Bestel