Menu

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifiek werkboek externe communicatie (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

DEEL 3 Dienstverlening

4 aandachtsgebieden:

Plannen van de dienstverlening
Processen die verband houden met de klanten
Inkoop en samenwerking met derden
Leveren van de dienstverlening

Vraag 24: In welke mate en op welke manier zijn de externe communicatie en de onderliggende communicatieprocessen, informatiestromen en/of werkdomeinen helder gedefinieerd en/of uitgewerkt

Toelichting:

De organisatie moet haar externe communicatie helder uitwerken (en communiceren), dat wil zeggen:

Haar verschillende domeinen van externe communicatie (cf. vr. 24)
Haar externe communicatieprocessen en externe informatiestromen naar de (relevante) externe doelgroepen (cf. vr. 25)
Haar externe communicatie van de verschillende soorten informatie naar de verschillende externe doelgroepen (cf

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Personeel

Instrumentenmap kwaliteitszorg en zelfevaluatie. Praktisch aan de slag in lokale dienstencentra

Ruud Bourmanne
Inge Soens

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor risicomanagement (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Werkboek voor managementteams (pakket van 5)

Ruud Bourmanne
Theo Wijnen

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met processen (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor verbetermanagement (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten (Pakket van 5 exemplaren)

Ruud Bourmanne

Bestel