Menu

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek externe communicatie (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel uw printeditie

DEEL 3 Dienstverlening

4 aandachtsgebieden:

Plannen van de dienstverlening
Processen die verband houden met de klanten
Inkoop en samenwerking met derden
Leveren van de dienstverlening

Vraag 24: In welke mate en op welke manier zijn de externe communicatie en de onderliggende communicatieprocessen, informatiestromen en/of werkdomeinen helder gedefinieerd en/of uitgewerkt

Toelichting:

De organisatie moet haar externe communicatie helder uitwerken (en communiceren), dat wil zeggen:

Haar verschillende domeinen van externe communicatie (cf. vr. 24)
Haar externe communicatieprocessen en externe informatiestromen naar de (relevante) externe doelgroepen (cf. vr. 25)
Haar externe communicatie van de verschillende soorten informatie naar de verschillende externe doelgroepen (cf

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel uw printeditie

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Personeel

Instrumentenmap kwaliteitszorg en zelfevaluatie. Praktisch aan de slag in lokale dienstencentra

Ruud Bourmanne
Inge Soens

Bestel uw printeditie

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten (5 ex.)

Ruud Bourmanne

Bestel uw printeditie

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek OCWM's (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel uw printeditie

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie algemeen werkboek (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel uw printeditie

Beleid, Organisatie

27 Nov

Re-integratie na langdurige afwezigheid

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 185

Schrijf u in