Menu

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifiek werkboek externe communicatie

Ruud Bourmanne

Bestel

DEEL 3 Dienstverlening

4 aandachtsgebieden:

Plannen van de dienstverlening
Processen die verband houden met de klanten
Inkoop en samenwerking met derden
Leveren van de dienstverlening

Vraag 24: In welke mate en op welke manier zijn de externe communicatie en de onderliggende communicatieprocessen, informatiestromen en/of werkdomeinen helder gedefinieerd en/of uitgewerkt

Toelichting:

De organisatie moet haar externe communicatie helder uitwerken (en communiceren), dat wil zeggen:

Haar verschillende domeinen van externe communicatie (cf. vr. 24)
Haar externe communicatieprocessen en externe informatiestromen naar de (relevante) externe doelgroepen (cf. vr. 25)
Haar externe communicatie van de verschillende soorten informatie naar de verschillende externe doelgroepen (cf

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor monitoring

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Werkboek voor managementteams

Ruud Bourmanne
Theo Wijnen

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met processen

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor verbetermanagement

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor risicomanagement

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten

Ruud Bourmanne

Bestel