Menu

Over schoolboeken en leermiddelen

Luc De Man , Marc Van den Brande , Karl Catteeuw , Jan Van Damme , Kris De Ruysscher , Leo Neels , Tim Surma , Laurie Delnoij , Goedele Vandommele , Jozefien Loman

2018-12-17

Bestel

De missie van de leerplanmaker en die van de ontwerpers van onderwijsarrangementen

De komst van het geïntegreerde leerplan ‘Zin in leren! Zin in leven!’ in het katholiek basisonderwijs vormt een mooie aanleiding om het eigenaarschap over het leerplan in Vlaanderen te duiden. Daarbij besteden we bijzondere aandacht aan de rol van de leerplanmaker, de leraar en die van de educatieve uitgever met betrekking tot het gebruik van het leerplan en het ontwerp van onderwijsarrangementen.

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Neem een abonnement

  • jaarlijkse betaling
  • publicaties altijd up to date
  • toegang tot inhoud op maat
Meer informatie

Ook interessant

Onderwijs

Van planlast naar planlust

Marc Van den Brande
Els Gallin

Bestel

Onderwijs

Wij weten van praten

Geertrui De Ruytter
Ann Martin

Bestel

Onderwijs

Architectuur maakt school

Luc De Man
Marianne Coopman

Bestel

Onderwijs

Vlaamse toetsen

Luc De Man
Kris Denys

Bestel

Onderwijs

Meer weten over (effectief) leren

Marc Van den Brande
Wouter Smets

Bestel

Onderwijs

Tucht voor onderwijspersoneel in stedelijk en gemeentelijk onderwijs

Hildegard Schmidt

Bestel