Menu

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

2015-06-22

Bestel uw printeditie

Woord vooraf

Patrick Vandenberghe, team Communicatiebeleid, Vlaamse overheid
www.vlaanderen.be/communicatie & www.toecomst.com

Alsof we werkelijk zo flink zijn en alles doen zoals het hoort! Meteen en beredeneerd en zoals de beleidsmakers het zich droomden. Where’s the fun in that?

Mensen hebben geen zin. Zien de zin niet. Doen hun zin. Krijgen hun zin, denken ze, zeker naarmate bedrijven met middelen (en met elke overname en schaalvergroting neemt hun invloed toe) de customer journey steeds inventiever stroomlijnen. Of naarmate steden met visie en innovatieve dienstverleners de bakens verzetten. Tegen die stroom valt niet in te roeien: de gemiddelde user experience wordt steeds beter, crisis of geen crisis.

Dat heeft gevolgen voor hoe alle dienstverlening moet worden geconcipieerd. Niet enkel via service design of

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel uw printeditie

Ook interessant

Communicatie & informatie

Met elkaar spreken is (geen) kinderspel

Jos Huypens

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariƫn
Sara Van Damme

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Analoog of digitaal? Inclusief communiceren in de internetsamenleving

Eric Goubin

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

De communicatieplicht van de overheid

Michiel Elst

Bestel uw printeditie

Communicatie, Informatiemanagement

10 Sep

Bootcamp: Iedereen contentcreator!

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 197

Schrijf u in