Menu

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

2015-06-22

Bestel

Woord vooraf

Patrick Vandenberghe, team Communicatiebeleid, Vlaamse overheid
www.vlaanderen.be/communicatie & www.toecomst.com

Alsof we werkelijk zo flink zijn en alles doen zoals het hoort! Meteen en beredeneerd en zoals de beleidsmakers het zich droomden. Where’s the fun in that?

Mensen hebben geen zin. Zien de zin niet. Doen hun zin. Krijgen hun zin, denken ze, zeker naarmate bedrijven met middelen (en met elke overname en schaalvergroting neemt hun invloed toe) de customer journey steeds inventiever stroomlijnen. Of naarmate steden met visie en innovatieve dienstverleners de bakens verzetten. Tegen die stroom valt niet in te roeien: de gemiddelde user experience wordt steeds beter, crisis of geen crisis.

Dat heeft gevolgen voor hoe alle dienstverlening moet worden geconcipieerd. Niet enkel via service design of

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariƫn
Sara Van Damme

Bestel

Communicatie & informatie

Visuele identiteit in 10 stappen

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Sociale media

Jan Van Hee

Bestel

Communicatie & informatie

Reputatiemanagement

Geert Stox
Machteld Weyts (Billie Bonkers)

Bestel

Communicatie & informatie

Klare taal

Gonnie Put

Bestel