Menu

Competenties in kaart

Prijs
55,-
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw, excl. verzendingskosten bpost.

Samenvatting

Competentiemanagement is niet meer weg te denken, ook niet bij de overheid. Het gaat immers over de capaciteiten die nodig zijn om succesvol te zijn in een functie. Met competentiemanagement kunt u de missie, visie én kerncompetenties van een organisatie vertalen naar de benodigde kennis, vaardigheden en motivatie bij uw medewerkers. Bovendien maakt het defi niëren en managen van de competenties uw personeelsbeleid transparant voor de medewerker in elk deel van de organisatie – van groenarbeider tot diensthoofd, van keukenhulp tot logistiek directeur.

Door middel van het spel ‘Competenties in kaart’, dat gebaseerd is op een door WIVO ontwikkeld competentiemodel, brengt u competenties op een creatieve manier in kaart. Personeelsverantwoordelijken, leidinggevenden én medewerkers vinden zo sleutels om competenties op een toegankelijke manier te vertalen naar de praktijk van elke dag. ‘Competenties in kaart’ is nuttig in allerlei situaties waarbij over medewerkers en/of functies wordt nagedacht: werving, selectie, evaluatie, opleiding… Het spel kan gespeeld worden door de leidinggevende of de medewerker alleen, door medewerkers én leidinggevenden samen of met een groep of team. 

Inhoud/materiaal

  • 1 handleiding
  • 31 competentiekaarten
  • 1 Ontwikkelagenda
  • 6 modelkaarten met het WIVO Competentiemodel
  • 1 spelbord, met een blauwe en groene zijde
  • 1 cd-rom met scoreformulieren, Persoonlijk Ontwikkelplan (POP), de handleiding en het WIVO Competentiewoordenboek

Productspecificaties

Auteur(s):
ISBN (print): 9782509010636
Verschijningsdatum: 2009-12-12

Ook interessant

Personeel

Burn-Out en Leiderschap

Sonja Reckers

Bestel

Personeel

De kracht van zelfsturende teams

Daan Sorgeloos
Guido Maes
Toon Torbeyns
Carla Arp

Bestel

Personeel

Gekonkelfoes in organisaties

Nele Verrezen

Bestel

Personeel

Werken met de SWOT-analyse - 3de editie

Simonne Vermeylen

Bestel

Personeel

Beïnvloeden van het proces van kwaliteitsmanagement | 2de editie

Theo Wijnen

Bestel

Personeel

Intervisie

Stef Herman

Bestel