Menu

Reputatiemanagement

Geert Stox , Machteld Weyts

Bestel uw printeditie

Waarom aandacht schenken aan reputatiemanagement?

De toegang tot media is niet meer het privilege van politici en woordvoerders. Integendeel, de media waar iedereen vandaag toegang toe heeft, verspreiden nieuws en opinies vele malen sneller dan de klassieke media. Kijk maar eens in de ochtendkrant hoeveel nieuws je al hoorde of las de dag voordien via internet, e-mails of op sociale media. Iedereen kan zijn mening spuien over alles en kan in enkele seconden tijd 40% van de wereld bereiken.

In 1995 was amper 1% van de wereld online, vandaag zijn dat meer dan 3,2 miljard mensen of ruim 40% van de wereldbevolking. In België is ruim 83% van de huishoudens dagelijks online. Dat zijn een hoop burgers, consumenten en klanten die elke dag potentieel in verbinding staan met ruim 3 miljard anderen.

Al die mensen hebben een mening en velen van hen uiten die ook. Terecht of onterecht, beleefd of onbeleefd. Meningen, opinies, gedachten en reviews die mee het beeld bepalen dat de andere mensen zullen hebben over het onderwer

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel uw printeditie

Neem een abonnement

  • jaarlijkse betaling
  • publicaties altijd up to date
  • toegang tot inhoud op maat
Meer informatie

Ook interessant

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariƫn
Sara Van Damme

Bestel uw printeditie

Beleid, Communicatie

26 Nov

Opleiding: Communicatie belicht vanuit het bestuursdecreet

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 169

Schrijf u in