Menu

Werken met foto's

Luc Van De Steene

2020-05-01

Bestel

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet

Het zal in de praktijk weleens voorvallen dat je achteraf ook foto’s wilt verspreiden van het feestje dat je organiseert voor het brede publiek of de eigen medewerkers en collega’s. Je wilt liefst een zo accuraat mogelijk verslag zien met de nodige sfeer als het kan. Foto’s geven een inkijk in je organisatie, ze laten een bepaalde indruk achter waar we ons niet altijd bewust van zijn. Je denkt er zelfs aan om een paar fotografen in te schakelen.

Het is redelijk voorspelbaar dat de aangeleverde beelden heel verschillend zullen zijn. Als je dat in een breder perspectief bekijkt, kun je de vraag stellen: hoe kan het toch dat we zo verschillen in de manier waarop we de dingen beleven? Hoe kan het dat we allemaal een ander verhaal vertellen, ook als we hetzelfde meemaken?

Is het niet vreemd dat we vaak dingen niet zien, of zelfs dat we dingen zien die er niet zijn? Dat zou betekenen dat ‘onze’ realiteit – letterlijk in ons hoo

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Neem een abonnement

  • jaarlijkse betaling
  • publicaties altijd up to date
  • toegang tot inhoud op maat
Meer informatie

Ook interessant

Communicatie & informatie

Informatieveiligheid en cybersecurity duiden via film

Marc Vael

Bestel

Communicatie & informatie

Laat ons zeggen dat het (de) shit wordt.

Bart Derison

Bestel

Bestuur & organisatie, Communicatie & informatie

Technologie, ethiek en beleid

Bestel

Communicatie & informatie

Goedzoeker of goudzoeker

Nicole Vranken

Bestel

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel

Communicatie & informatie

Heb jij je (beleids)informatie en technologie onder controle?

Eddy Van der Stock
Roel Verhaert
Hans Mulder

Bestel