Menu

Werken met foto's

Luc Van De Steene

2020-05-01

Bestel

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet

Het zal in de praktijk weleens voorvallen dat je achteraf ook foto’s wilt verspreiden van het feestje dat je organiseert voor het brede publiek of de eigen medewerkers en collega’s. Je wilt liefst een zo accuraat mogelijk verslag zien met de nodige sfeer als het kan. Foto’s geven een inkijk in je organisatie, ze laten een bepaalde indruk achter waar we ons niet altijd bewust van zijn. Je denkt er zelfs aan om een paar fotografen in te schakelen.

Het is redelijk voorspelbaar dat de aangeleverde beelden heel verschillend zullen zijn. Als je dat in een breder perspectief bekijkt, kun je de vraag stellen: hoe kan het toch dat we zo verschillen in de manier waarop we de dingen beleven? Hoe kan het dat we allemaal een ander verhaal vertellen, ook als we hetzelfde meemaken?

Is het niet vreemd dat we vaak dingen niet zien, of zelfs dat we dingen zien die er niet zijn? Dat zou betekenen dat ‘onze’ realiteit – letterlijk in ons hoo

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Communicatie & informatie

Communicatie als bindkracht

Eric Goubin

Bestel

Communicatie & informatie

Informatie beheren en archiveren: digitaliseren van analoge informatie

Bestel

Communicatie & informatie

Aanbod, dienstverlening en gebruikers van bibliotheken

Bestel

Communicatie & informatie

Informatie beheren en archiveren: selecteren en digitaal depot

Bestel

Communicatie & informatie

Informatie zoeken, gebruiken en beoordelen: informatievaardigheden en soorten informatiebronnen

Bestel

Communicatie & informatie

Fondsen werven is geen kinderspel

Jos Huypens

Bestel