Menu

Scoren met creatieve content op sociale media

Kristof D'hanens , Brecht Vanderstraeten

2020-09-10

Bestel

Betrek je publiek bij je communicatie

Elke keer opnieuw origineel uit de hoek komen en knappe content maken: het is niet voor iedereen even evident. Maar soms hoeft het ook niet. Want in je community zitten vast wel heel wat creatieve geesten, die jou met de glimlach de nodige input leveren. Als je het vriendelijk vraagt, natuurlijk.

Goed Voorbeeld: AnnaPops

Online kledingwinkel Anna Pops zet volop in op stijlvolle foto’s, zodat je nooit echt het gevoel hebt dat je naar producten aan het kijken bent, maar naar mensen.

Hoe ze dat doen? Door hun klanten te stimuleren om hun foto’s in te sturen, zodat ze gebruikt kunnen worden op hun Instagramaccount. Merk op dat ze daarvoor een eigen hashtag lanceren.

Goed Voorbeeld: Scouts en Gidsen Vlaanderen

De jeugdbeweging staat ook wel bekend als ‘het groot

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Neem een abonnement

  • jaarlijkse betaling
  • publicaties altijd up to date
  • toegang tot inhoud op maat
Meer informatie

Ook interessant

Communicatie & informatie

De interactieve overheid

Bart Noels

Bestel

Communicatie & informatie

Analoog of digitaal? Inclusief communiceren in de internetsamenleving

Eric Goubin

Bestel

Communicatie & informatie

De website

Rosemie Callewaert

Bestel

Communicatie & informatie, Onderwijs

Sociale media op school

Kevin De Ridder
Jacques Verleijen

Bestel