Menu

Een socialemediastrategie in 7 stappen

door Marc van Daele

Prijs
€ 25.00
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

De meeste organisaties zijn actief op sociale media, vaak met meerdere accounts die spontaan zijn ontstaan. Om echt doelgericht te communiceren, heb je echter een strategie nodig. Deze publicatie toont hoe je in 7 haalbare stappen een duurzame socialemediastrategie uitbouwt. Aan de hand van voorbeelden en tips kom je te weten hoe je concrete doelstellingen formuleert, de juiste kanalen kiest, een contentplanning opstelt en je doelgroepen leert kennen. Zo kan je organisatie op een effectieve manier en vol zelfvertrouwen gebruikmaken van alle mogelijkheden die sociale media te bieden hebben. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Over de auteur(s)

MvD

Marc van Daele

Marc van Daele werkt sinds 2003 voor de overheid. Als communicatieambtenaar van de gemeente en het OCMW van Zwijndrecht legt hij zijn focus sterk op online communicatie, sociale media en crisiscommunicatie. Hij is ook ondervoorzitter-bestuurslid bij Kortom vzw en geeft verschillende opleidingen sociale media en crisiscommunicatie.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Marc van Daele
ISBN (print): 978-2-509-02462-6
ISBN (digitaal): 978-2-509-02463-3
Formaat: 190 x 205mm
Aantal pagina’s: 100
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariën
Sara Van Damme

Bestel

Communicatie, Informatiemanagement, Communication, Leadership

12 Jun

Integriteitscongres: nieuwe technologieën en ethiek

Locatie: Den Bell Antwerpen (Francis Wellesplein 1 – 2018 Antwerpen)

Prijs: € 110

Schrijf u in