Menu

Twitter

Tonté Chow , Nadja Desmet

Bestel

Twitter als onderdeel van je online strategie

Een strategie is niets meer dan een plan waarin je aangeeft welke doelen je wil realiseren, hoe je dat gaat doen, met welke middelen en binnen welke termijn. Wanneer je sociale media wenst in te zetten, dan dienen ze deel uit te maken van een overkoepelende (online) strategie.

Vaak zetten organisaties en bedrijven omwille van sociale media de eerste stap richting online marketing en reputatiemanagement. Het is dan ook meer dan zinvol om na te denken over je digitale strategie. Die strategie werk je uit aan de hand van 7 gerichte stappen:
Start met sociale research.
Wat wordt er over jouw dienst of materie gezegd, waar en door wie Dat kan je te weten komen door te monitoren wat op sociale media wordt gezegd, eventueel via trefwoorden.
Bepaal je doelen.
Wat zijn je strategische doelstellingen en hoe past het gebruik van sociale media daarin
In functie van het vooropgestelde do

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Neem een abonnement

  • jaarlijkse betaling
  • publicaties altijd up to date
  • toegang tot inhoud op maat
Meer informatie

Ook interessant

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariën
Sara Van Damme

Bestel

Beleid, Communicatie

21 May

Communicatie belicht vanuit het bestuursdecreet

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 169

Schrijf u in