Menu

Facebook in de kinderopvang - cahierreeks Kinderopvang

Kristof D'hanens

2015-11-30

Bestel

TIEN AANDACHTSPUPNTEN

We willen dit Cahier afsluiten met 10 tips, bedenkingen, aandachtspunten. 10 dingen die je dus best overweegt vooraleer je je Facebookstrategie bepaalt.

1. Doe het goed, of doe het niet

Een Facebookpagina waarop je om de vier weken eens een bericht zet, is als een website die je vier jaar na datum nog altijd verwelkomt op de grote opening van het nieuwe kinderdagverblijf. Het heeft geen zin en maakt al zeker geen goede indruk.

Heb je na het doorbladeren van dit Cahier het gevoel dat Facebook toch niet je ding is Dan hoef je er niks mee te doen. Want liever geen Facebookpagina dan eentje waar zelden of nooit iets op verschijnt.

2. Profiel, groep of pagina

In dit Cahier zijn we uitgebreid ingegaan op de mogelijkheden van Facebookprofielen, -groepen en -pagina’s. We hebben de voor- en nadelen besproken en conclusies getrokken. Het is nu aan jou om er in functie van jouw dienst of zaak het b

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Communicatie & informatie

Met elkaar spreken is (geen) kinderspel

Jos Huypens

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariën
Sara Van Damme

Bestel

Communicatie & informatie

Analoog of digitaal? Inclusief communiceren in de internetsamenleving

Eric Goubin

Bestel

Communicatie & informatie

De communicatieplicht van de overheid

Michiel Elst

Bestel

Communicatie, Informatiemanagement, Opleiding & vaardigheden, Organisatie

26 Oct

Opleiding: Employer branding in de zorgsector

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 145

Schrijf u in