Menu

Gezichten spreken

Heidi Declercq , Theo Wijnen

Bestel uw printeditie

Het werk achter de schermen

Natuurlijk zijn het de deelnemers aan het leernetwerk kwaliteitszorg die er samen met hun begeleiders voor zorgen dat er resultaten worden neergezet. Maar voordat het leernetwerk van start kan gaan, wordt er heel wat voorbereidend werk verricht.
Niet dat de VVSG voor deze praktische/ organisatorische werkzaamheden van de leernetwerken (inclusief vormings- en studiedagen e.a.) een groot evenementenbureau inhuurt. Neen, dat ‘werk achter de schermen’ vindt plaats door gemotiveerde en deskundige medewerkers van het VVSG-Academieteam.
Ik ga u niet belasten met een opsomming van taken en werkzaamheden die de medewerkers uitvoeren.
Ik wil in deze korte bijdrage wel even inzoomen op een van de medewerkers van het team, met wie ik meer dan vijftien jaar heb samengewerkt:
Ann Ronsmans, verantwoordelijke organisatie vorming en evenementen. Wat ik zo aan Ann apprecieer zijn de volgende kwaliteiten: het in dienst staan van haar opdracht, haar proactieve stijl van werken,

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel uw printeditie

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Personeel

Instrumentenmap kwaliteitszorg en zelfevaluatie. Praktisch aan de slag in lokale dienstencentra

Ruud Bourmanne
Inge Soens

Bestel uw printeditie

Personeel

Oog voor kwaliteit

Jeroen Blijsie
Paul Carpentier
Hans Crampe
Chris De Rijdt
Hilde Hautekees
Annemie Simkens

Bestel uw printeditie

Personeel

Praktijkboek kwaliteitszorg in welzijnsvoorzieningen

Bestel uw printeditie

Personeel

Beïnvloeden van het proces van kwaliteitsmanagement 2de editie

Theo Wijnen

Bestel uw printeditie

Opleiding & vaardigheden

07 Oct

Opleiding: Gekonkelfoes in organisaties: Waarom roddelen niet zo onschuldig is - Brussel

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 85

Schrijf u in