Menu

Interne communicatie tot de 4de macht

Vonk

2016-04-21

Bestel uw printeditie

case 2 COMMUNICATIE NAAR MOEILIJK BEREIKBARE MEDEWERKERS BIJ DE LIJN

Frank Cocquyt is specialist interne communicatie bij De Lijn
 

››› ACHTERGROND
De Lijn bestaat dit jaar 25 jaar en is vandaag actief in heel Vlaanderen en een deel van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De maatschappij zet een gevarieerd voertuigenpark in, aangepast aan de huidige mobiliteitsbehoeften.

DOEL
De ontwikkeling en optimalisatie van (digitale) communicatiekanalen, afgestemd op de verschillende doelgroepen. Vooral het faciliteren, het verhogen van de efficientie en het uniformiseren van informatiedoorstroming naar onze grootste maar moeilijkst bereikbare doelgroepen is van cruciaal belang.

DOELGROEPEN
Twee derde van het personeel beschikt niet over een eigen werk

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel uw printeditie

Ook interessant

Communicatie & informatie

Met elkaar spreken is (geen) kinderspel

Jos Huypens

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

TOEGANKELIJK SCHRIJVEN IS (GEEN) KINDERSPEL

Jos Huypens

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Vergaderen

Jos Huypens
Joke Renneboog

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Sssst, hier werkt men

Nancy De Vogelaere
Joke Renneboog
Elke Wambacq

Bestel uw printeditie

Communicatie, Informatiemanagement

10 Sep

Bootcamp: Iedereen contentcreator!

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 197

Schrijf u in