door Nadja Desmet, Reinout Van Zandycke
De politieke succesverhalen van de afgelopen jaren tonen aan dat je door het juist inzetten van sociale media en big data de verkiezingen kan winnen. Dit nieuwe campagne voeren heeft als doel het juiste publiek met de juiste boodschap te bereiken.
Daarnaast moet je als politicus voortdurend bezig zijn met het optimaliseren van je inspanning. Je strategie heeft immers enkel aan belang toegenomen. Het is niet meer voldoende om enkel en alleen wat berichten online te plaatsen.
Politici worden content marketeers - en dit continu, niet enkel tijdens de campagne.
Auteur(s): | Nadja Desmet, Reinout Van Zandycke |
ISBN (print): | 9782509029966 |
ISBN (digitaal): | 9782509030047 |
Verschijningsdatum: | 2017-06-01 |
Formaat: | 160 x 240mm |
Aantal pagina’s: | 168 |
Type | Digitaal Vastbladig boek |
Onderwijs, Politiek
Politiek
Politiek
Bestuur & organisatie, Communicatie & informatie, Omgeving, Personeel, Politiek, Recht, Sociaal beleid & werk