door Fran Bambust
Ondanks talrijke sensibiliserings- en communicatiecampagnes blijven mensen steeds weer het foute gedrag stellen. Want tussen weten en doen gaapt een kloof van verleidingen en gewoontes. Dankzij deze content leert u precies hoe u dit probleem kan aanpakken. Na elk deel vindt u een handige checklist voor toepassing in de praktijk. Met een doordacht beleid gebaseerd op nudging, keuzeoptimalisatie en gerichte communicatie op maat kan u uw doelgroep op subtiele wijze de goede richting uitduwen zodat hun gedrag blijvend verandert. Het 7E-model is een duidelijk en praktisch werkinstrument om beleid en communicatie te realiseren met blijvende impact.
Auteur(s): | Fran Bambust |
ISBN (print): | 9782509023896 |
ISBN (digitaal): | 9782509024688 |
Verschijningsdatum: | 2015-06-22 |
Aantal pagina’s: | 228 |
Type | Digitaal Vastbladig boek |
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie