Menu

Later word ik strateeg

Communicatiestrategie in 50 modellen en verhalen

door Philippe De Vries, Maarten Debecker

Prijs
21.75
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

In deze publicatie combineren auteurs Philippe De Vries en Maarten Debecker de theorie en de praktijk van strategische communicatie. Ze confronteren visies en modellen met praktische inzichten en hun eigen ervaring.

Verschillende domeinen van strategische communicatie komen in dit boek aan bod: van stakeholdermanagement over crisiscommunicatie tot pers- en mediastrategieën. Elk hoofdstuk vertrekt vanuit een theoretische achtergrond. Deze theorie wordt daarna vertaald en toegepast op de praktijk. Afronden doet elk deel met een interview. Daarin deelt een expert zijn of haar ervaringen met de besproken onderwerpen. Op deze manier geven de auteurs de lezer een praktische en tegelijk theoretisch gefundeerde inkijk in de hedendaagse communicatiestrategieën.

Over de auteur(s)

PDV

Philippe De Vries

Philippe De Vries is doctor in de sociale wetenschappen en verbonden aan het departement communicatiewetenschappen van de Universiteit Antwerpen. Philippe werkt daarnaast al meer dan vijftien jaar als communicatieadviseur, en sinds 2019 als partner bij het strategisch communicatiebureau The Middle Men, waar hij advies levert aan overheden, bedrijven en organisaties.

Meer info
MD

Maarten Debecker

Maarten is master in de communicatiewetenschappen en stond samen met Philippe De Vries aan de wieg van het strategisch communicatiebureau The Middle Men. Hij is een expert in stakeholder-, change- en crisiscommunicatie. Maarten werkt al ruim vijftien jaar als communicatieadviseur voor verschillende bedrijven, lokale en regionale overheden.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Philippe De Vries, Maarten Debecker
ISBN (print): 9782509038135
ISBN (digitaal): 9782509038968
Verschijningsdatum: 2021-01-25
Formaat: 160 x 240mm
Aantal pagina’s: 164
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

Visuele identiteit in 10 stappen

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Sociale media

Jan Van Hee

Bestel

Communicatie & informatie

Reputatiemanagement

Geert Stox
Machteld Weyts

Bestel

Communicatie & informatie

Klare taal

Gonnie Put

Bestel

Communicatie & informatie

De interactieve overheid

Bart Noels

Bestel

Communicatie & informatie

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

Bestel