Menu

Sociale media

door Jan Van Hee

Prijs
€ 25.00
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

Sociale media zijn niet meer weg te denken en genereren tal van uitdagingen en opportuniteiten op vlak van informatiemanagement. Overheden en (non-profit)organisaties hebben de verantwoordelijkheid om de burger kwalitatief te informeren via diverse communicatiekanalen en zo ook sociale media. Er stellen zich echter enkele vragen: - Wat zijn die sociale media, en zijn ze ook nuttig of zelfs essentieel voor overheden en organisaties? - Welke sociale media zijn er? - Hoe pakt u dat veilig aan, ‘iets doen op sociale media’? - Hoe neemt u het op in uw beleid? - Wat zijn de gevolgen voor uw ‘online reputatie’ en dataveiligheid?

Over de auteur(s)

JVH

Jan Van Hee

Jan Van Hee is sinds 2013 diensthoofd mediatheken van de Arteveldehogeschool. Hij is gepassioneerd door informatie en kennis en richtte daarom in 2007 Maarifa op, een bedrijf dat globale ondersteuning biedt in informatiemanagement. In Gent en Antwerpen studeerde hij politieke wetenschappen, bibliotheek- en informatiekunde en bedrijfseconomie. In de loop van de jaren ontwikkelde hij heel wat expertise over strategisch informatiemanagement, bibliotheekbeheer, content management en sociale media.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Jan Van Hee
ISBN (print): 978-2-509-02671-2
ISBN (digitaal): 978-2-509-02679-8
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariën
Sara Van Damme

Bestel

Communicatie, Informatiemanagement, Communication, Leadership

12 Jun

Congres Technologie: ethiek & beleid

Locatie: Den Bell Antwerpen (Francis Wellesplein 1 – 2018 Antwerpen)

Prijs: € 124.99

Schrijf u in